سوپر مارکت انلاین

فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) در رقابت با ۱۱ برند در گروه سوپرمارکت آنلاین و کسب بیشترین آرای مردمی، موفق به دریافت تندیس سیمین برند محبوب مصرف‌کنندگان شد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای افق کوروش، پنجمین جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان با حضور برات قبادیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، عیسی منصوری معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مهدی مقدسی عضو کمیسیون صنایع مجلس، محمد ناطق رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره، محمود محمدیان ریاست کمیته علمی، هادی اسدی رییس کمیته اجرایی جشنواره و مقامات برندهای منتخب ۱۳۶ گروه کالایی و خدماتی به همراه هواداران برندهای محبوب در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد.

در این جشنواره، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) در گروه سوپرمارکت آنلاین و در رقابت با ۱۱ برند در این گروه، موفق شد با کسب بیشترین آرای مردمی، تندیس سیمین برند محبوب مصرف‌کنندگان را از آنِ خود کند.

در این نظرسنجی گسترده ملی که با مشارکت بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر از مصرف‌کنندگان همراه بود، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( اُکالا) با کسب بیشترین تعداد آرا و هوادار مردمی در اولین حضور در جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان و با گذشتِ کمتر از یک سال از آغازِ فعالیت، حائز دریافت تندیس و گواهینامه برند محبوب مصرف‌کنندگان در سال ۱۳۹۷ شد.

کاظم کلب خانی مدیرعامل فروشگاه اینترنتی اُکالا پس از اخذ تندیس سیمین و گواهینامه برند محبوب مصرف‌کنندگان طی سخنانی در جمع حضار و هواداران این برند، این موفقیت را پس از لطف خداوند و مردم شریف و نجیب ایران، مدیون حمایت، درایت و هوشمندی مدیران عالی رتبه بزرگ‌ترین، پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین زنجیره‌ای کشور- افق کوروش- دانست و افزود: از راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی اُکالا تنها چند ماهی است که می‌گذرد؛ بی‌تردید دست‌یابی به تندیس سیمین برند محبوب سوپرمارکت آنلاین برای اُکالای چند ماهه، موفقیتِ بسیار بزرگی محسوب می‌شود و خرسندیم که اُکالا در این مدت کوتاه توانسته است با کسب رضایت مصرف‌کنندگان، در دل‌های مردم جا باز کند.

به گفته وی، فروشگاه اینترنتی افق کوروش ( okala) با حضور در جشنواره برند محبوب مصرف‌کنندگان خود را به محکِ قضاوت و رای مردم گذاشت و امیدواریم با حفظ جایگاه پیشتازی در این صنعت، همواره محبوبِ دل‌های مصرف‌کنندگان باشیم.

 

برچسب ها: سوپر,مارکت,انلاین,,
[ چهارشنبه 7 شهريور 1397 ] [ 12:53 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

انواع ماسک کلاژن طبیعی برای تقویت پوست

انواع ماسک کلاژن طبیعی برای تقویت پوست

  • انواع ماسک کلاژن طبیعی برای تقویت پوست

    ماسک کلاژن به تقویت استحکام و سفتی پوست کمک می‌کند. این ماسک همچنین بهترین روش برای مبارزه و از بین بردن چین‌وچروک‌ها و لکه‌هاست. با مواد طبیعی مانند شکلات، سفیده تخم‌مرغ، هویج پخته‌شده و میوه‌های حاوی ویتامین C، ماسک‌های کلاژن‌ساز خانگی تهیه کنید.

    ماسک کلاژن


    ستاره | 
    سرویس آرایش و زیبایی - 
    از زمانی که دانشمندان علوم سلولی و مولکولی موفق به استخراج کلاژن از پوست شدند، این مولکول به عنوان معجزه زیبایی پوست شناخته می‌شود. کلاژن یک مولکول پروتئینی است که به شکل یک مارپیچ سه رشته‌ای زیر میکروسکوپ مشاهده می‌شود. در تمامی ‌بافت‌های بدن ما مثل استخوان، دیواره مویرگ‌ها، دندان‌ها و غضروف، کلاژن به شکل‌های گوناگون وجود دارد. وجود کلاژن در پوست باعث استحکام و حفظ ساختار یکپارچه آن می‌شود و می‌تواند خطوط و چین‌وچروک‌ها را از بین ببرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، با کمک بعضی مواد خانگی و ارگانیک، می‌توانید تولید کلاژن را در بافت پوست افزایش دهید. در این گزارش با انواع ماسک‌های کلاژن طبیعی آشنا می‌شوید.

    ماسک نرم‌ کننده کلاژن

    انگور قرمز حاوی انواعی از مولکول‌های آنتی‌اکسیدان با نام شیمیایی رسوراتول (Resveratol) است که به از بین بردن رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. رادیکال‌های آزاد مولکول‌هایی هستند که موجب از بین بردن ساختارهای سلولی می‌شوند. با اضافه کردن آب انگور قرمز به روغن زیتون، یک ماسک فوق‌العاده برای مبارزه با چین‌وچروک‌های پوستی تهیه کنید. این ماسک با تقویت کلاژن‌سازی، باعث سفت شدن پوست و شفاف شدن آن می‌شود. این ماسک را با این روش تهیه کنید: 

    • ۵ حبه انگور قرمز
    • ۲ یا ۳ قاشق روغن زیتون
    • ۱ قاشق عسل
    این مواد را به خوبی ترکیب کنید و با دست روی پوست صورت و گردن پخش کنید. اجازه دهید ماسک به مدت ۲۰ یا ۳۰ دقیقه روی پوست بماند سپس با آب ولرم آبکشی کنید. اگر پوست خشک و شکننده دارید، این ماسک را هفته‌ای دو بار تکرار کنید.

    انگور قرمز


    پروتئین بیشتر، کلاژن بیشتر

    در میان تمام مواد غذایی و ارگانیک موجود در خانه، سفیده تخم‌مرغ حاوی بیشترین مقدار پروتئین است. همچنین سرشار از اسیدهای آمینه لایزین و پرولین است که باعث تقویت ساختار پوست می‌شود. از آنجایی که کلاژن هم یک مولکول پروتئینی است با کمک ماسک سفیده تخم مرغ، پوست خود را با آمینواسیدهای مورد نیاز ساخت کلاژن تقویت کنید. یک عدد سفیده تخم‌مرغ را از زرده جدا کنید و به هم بزنید. اگر پوستتان چرب است مقداری آبلیمو به آن اضافه کنید. اگر پوست خشک و حساس دارید به جای آبلیمو از روغن زیتون یا روغن نارگیل استفاده کنید. این ماسک را با یک برس تمیز روی پوست پخش کنید. اجازه دهید ماسک به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی پوست بماند سپس با آب سرد آبکشی کنید. این ماسک به عنوان یک ماسک فوری لیفت‌کننده پوست هم شناخته می‌شود.

    تخم مرغ


    ماسک کلاژن روشن کننده پوست

    هلو و شلیل دو میوه تابستانی خوشمزه و سرشار از کلاژن و ویتامین C هستند. ویتامین C باعث ایجاد احساس تازگی در پوست می‌شود و می‌تواند با چین‌وچروک‌ها مبارزه کند. ماست هم حاوی لاکتیک‌اسید است و به لایه‌برداری پوست و از بین بردن سلول‌های مرده کمک می‌کند. برای تهیه یک ماسک روشن‌کننده و کلاژن‌ساز با کمک این مواد به روش زیر عمل کنید:

    • ۱ عدد هلو یا شلیل
    • ۲ قاشق ماست کم چرب
    هلو یا شلیل را پوست بکنید و کاملاً له کنید. پالپ‌های میوه را به ماست اضافه کنید و خوب هم بزنید تا یکنواخت شود. ماسک را با یک برس تمیز روی پوست پخش کنید. اجازه دهید ماسک به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه روی پوست بماند سپس آبکشی کنید. در روز‌های گرم تابستان، حتماً از این ماسک برای تازه و شاداب شدن پوست استفاده کنید.

    هلو و ماست


    ماسک مس، ماسک کلاژن ساز

    در مسیر تشکیل پروتئین‌هایی مانند کلاژن عناصر معدنی و آلی مختلفی مورد نیاز است. مس یکی از مهم‌ترین عناصر مورد نیاز سلول‌ها برای ساختن کلاژن است. مس همچنین یکی از مهم‌ترین محصولات ضدپیری و مبارزه با چین‌وچروک‌ها است. شکلات و خامه دو نوع از بهترین خوراکی‌ها با غلظت بالای مس هستند. با کمک این دو ماده می‌توانید بهترین ماسک کلاژن‌ساز را تهیه کنید:

    • ۱ قاشق پودر شکلات تلخ
    • ۱ قاشق شیر یا خامه

    این دو ماده را ترکیب کنید و با یک برس تمیز روی پوست پخش کنید. اجازه دهید ماسک به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست بماند، سپس آبکشی کنید. توجه داشته باشید که اگر پوست چرب دارید، از خامه استفاده نکنید.

    خامه و شکلات


    پاکسازی با ماسک کلاژن

    کیوی یکی دیگر از میوه‌های غنی از ویتامین C و موثر برای ساخت کلاژن در پوست است. دانه‌های سیاه رنگ موجود در کیوی به همراه شکر به از بین بردن و اسکراب کردن لایه‌های سطحی پوست کمک می‌کنند. این ماسک یک ماسک لایه‌بردار قوی و روشن‌کننده پوست هم هست. ماسک کیوی را با این روش تهیه کنید:

    • ۱ عدد کیوی
    • ۱ یا ۲ قاشق شکر
    کیوی را پوست بکنید و کاملاً له کنید. سپس شکر را به آن اضافه کنید و هم بزنید. ماسک را با دست روی پوست صورت و گردن پخش کنید. بعد از گذشت ۵ دقیقه، به آرامی پوست صورت را ماساژ بدهید. با اینکار دانه‌های شکر و کیوی، پوست شما را به آرامی لایه‌برداری می‌کنند. بعد از ۵ دقیقه ماساژ دادن پوست، ماسک را با آب سرد بشویید.

    کیوی


    ماسک کلاژن با هویج

    هویج علاوه بر داشتن مقدار زیادی بتاکاروتن یا ویتامین A، به تحریک کلاژن‌سازی در پوست هم کمک می‌کند. ویتامین A یک ویتامین محلول در چربی است و موجب ترمیم بافت‌های آسیب دیده هم می‌شود. با کمک ماسک هویج می‌توانید جای جوش‌ها و فرورفتگی‌های صورت را هم درمان کنید. این ماسک را با این روش تهیه کنید:

    هویج پخته‌شده را له کنید و سایر مواد را به آن اضافه کنید. مواد را خوب ترکیب کنید تا خمیر یکنواختی تشکیل شود. ماسک را با دست روی پوست پخش کنید و اجازه دهید به مدت ۲۰ دقیقه روی پوست باقی بماند. برای از بین بردن جای جوش‌ها و تقویت کلاژن‌سازی هفته‌ای دوبار از این ماسک فوق‌العاده استفاده کنید.


    بیشتر بدانید: آشنایی با ده ماسک صورت برای جای جوش


    هویج پخته شده


    قوی‌ترین ماسک کلاژن طبیعی

    شاید متوجه شده باشید که هرچه میزان بیشتری ویتامین C به پوستتان برسانید، میزان کلاژن‌سازی هم بیشتر خواهد شد. حالا که چنین رابطه مستقیمی میان این دو وجود دارد، پس چرا سراغ اصلی‌ترین منبع ویتامین C یعنی قرص جوشان نرویم؟ قرص‌های جوشان در خانه اکثر ما پیدا می‌شود. بنابراین از یک عدد قرص ویتامین C به همراه مقداری کمپوت آناناس برای ساختن بهترین ماسک کلاژن استفاده کنید:

    • ۱ عدد قرص ویتامین C.
    • مقداری آب آناناس
    • ۳ قاشق آب
    بعد از حل شدن قرص درون آب، با کمک یک برس تمیز، ماسک را روی پوست پخش کنید. اجازه دهید ماسک به مدت ۲۰ دقیقه یا بیشتر روی پوست بماند و سپس آبکشی کنید. این ماسک را هفته‌ای دوبار استفاده کنید و شاهد تغییرات باشید.

    ویتامین C
    ماسک‌های خانگی راه‌حل‌های تدریجی اما مطمئن برای تقویت کلاژن‌سازی پوست هستند. امروزه کرم‌های شیمیایی و تجاری بسیاری هم وارد بازار شده‌اند که می‌توانند به تقویت کلاژن‌سازی پوست کمک کنند. درمان‌های تهاجمی مانند میکرونیدلینگ یا میکرودرم از دیگر روش‌های تقویت کلاژن در پوست هستند. شما هم می‌توانید تجربیات و سوالات خود را درباره روش‌های تقویت کلاژن‌سازی در پوست با ما در میان بگذارید.

 

برچسب ها: انواع,ماسک,کلاژن,طبیعی,برای,تقویت,پوست,
[ يکشنبه 4 شهريور 1397 ] [ 17:16 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

کافه اینستا با ریحانه پارسا

  • کافه اینستا با ریحانه پارسا

    در کافه اینستا امروز مروری داریم بـه صفحه شخصی خانم ریحانه پارسا بازیگر نقش لیلا در سریال پر بیننده و پر حاشیه پدر. او متولد سال 1377 اسـت و با مجموعه تلویزیونی پدر بـه شهرت رسیده اسـت. او نزدیک بـه 300 هزار دنبال کننده دارد و تعداد فالوورهای او روز بـه روز در حال افزایش می باشد. در ادامه پست هـای منتشر شده توسط ریحانه پارسا در شبکه اجتماعی اینستاگرام را می‌بینیم. با مـا همراه بمانید.

    آدرس اینستاگرام ریحانه پارسا reyhaneparsaa@

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    جدیدترین عکس های ریحانه پارسا بازیگر زیبا و معروف

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    محكوميم بـه اميد…

    بـه خودي خود سخته سخت ترش نكنيم!

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    جشن حافظ
    همراه با حميدخان نعمت الله و فرزام شكاري عزيز

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    عکس از هانیه زاهد

    «تصاویر خانم هانیه زاهد از بازیگران را بـه زودی در مجله پارس ناز ببینید»

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    استاد خيلي خيلي مباركه

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    هجدهمين جشن حافظ

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    دو پدر در يك قاب

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    شايد راهي براي تكرارِ ادم هـای رفته باشد

    شده در خواب و خيال… مـن قانع ام

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    رفته مجنون وليلا بـه جامانده…

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    نيمه دوم سريال پدر از امشب

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    بدون متن

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    هميشه فرصت جبران هست تسليم نشو!

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    مـن ريحانه ١٩ساله با ديپلم نمايش از تهران👋🏼👧🏼

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    پدر

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    بدون متن

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    سریال پدر

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    کاش فصل ديگري در كار بود كاش نامش فصل وصل يار بود…

    خب قسمت ششم هم كه پخش شد 💥

    اميد كه حالتون خوب باشه 🙏🏻

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    مجموعه پدر

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    بدون متن

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    این نیز می گذرد

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    عكس از دارايي عزيز
    پشت صحنه سریال پدر

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    بدون متن

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    نميدونستم اين آتيش ميزنه بـه همه ی جسم و جوونم🔥

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    ریحانه پارسا با انتشار این عکس نوشت:

    پدر، استاد چـه افتخاري بالا تر از شاگردتون بودن

    هرچقدر از خوبياتون بگم كمه

    مرسي كه كنارم بودين مرسي كه كمكم بودين

    شـما بودين كه ليلا، ليلا شد

    سايتون بالا سرمون باشه الهي هميشه

    خوووب باشين آقاي سلطاني نازنين❤️🙏🏻

    کافه اینستا با ریحانه پارسا | بازیگر نقش لیلا در سریال پدر

    اختصاصی از مجله اینترنتی پارس ناز

 

برچسب ها: کافه,اینستا,با,ریحانه,پارسا,|,بازیگر,نقش,لیلا,در,سریال,پدر,
[ پنجشنبه 1 شهريور 1397 ] [ 23:06 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

حرکت شجاعانه و انسان دوستانه پلیس زن

حرکت شجاعانه و انسان دوستانه پلیس زن

  • حرکت شجاعانه و انسان دوستانه پلیس زن

    حرکت انسان دوستانه پلیس زنبه گزارش «تابناک با تو»؛ یک پلیس زن آرژانتینی هنگامی که در شیفت کاری خود در یک بیمارستان به سر می برد با کودکی روبرو شد که شدیداً دچار سوء تغذیه شده بود و به همین دلیل در اقدامی شجاعانه و البته مادرانه بلافاصله به او شیر داد. سلسته آیالا در حال انجام وظیفه در بیمارستان کودکان سور ماریا لودوویک در بوئنوس آیرس بود که ناگهانی کودکی لاغر را در حالی که به شدت گریه می کرد به بیمارستان آوردند. وی که می دید کودک گرسنه است و کارکنان بیمارستان نیز به دلیل کار فراوان توانایی رسیدگی کامل به او را ندارند از پرسنل بیمارستان درخواست کرد به او اجازه دهند که کودک را بغل کرده و به او شیر بدهد.

    حرکت انسان دوستانه پلیس زن

    پزشکان نیز این اجازه را به او داده و آیالا بچه گریان را بغل کرده و شروع به شیر دادن به وی کرد. کودک بلافاصله آرام شده و دیگر خبری از گریه ای بی امان او نبود. آیالا در گفتگو با یک رسانه محلی در مورد این حرکت شجاعانه خود چنین گفت:

    ” متوجه شدم که او گرسنه است، زیرا انگشتش را به دهان برده و آن را می مکید از این رو درخواست اجازه کردم که او را در آغوش گرفته و از سینه خود به او شیر بدهم. لحظه غم انگیزی بود، اینکه او را در این شرایط می دیدم دلم را بدرد می آورد. جامعه باید نسبت به مسایلی که کودکان را تحت الشعاع قرار می دهد بسیار حساس باشد، این اتفاقات نباید ادامه دار باشد”.

    حرکت انسان دوستانه پلیس زن

    یکی از دوستان این پلیس زن به نام مارکوس هردیا می گوید که پرسنل بیمارستان این بچه را “کثیف” خطاب کرده بودند اما آیالا به این موضوع هیچ اهمیتی نداده و به او شیر داد. او از آیالا در حال شیر دادن به کودک عکس گرفته و آن را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشت. وی در این باره چنین می گوید:” می خواهم این نمای زیبا از عشق که تو امروز آفریدی و به این کودک ناشناس شیر دادی را با همه مردم به اشتراک بگذارم، کودکی که او را نمی شناختی اما برای ایفای نقش مادری لحظه ای درنگ نکردی. تو اهمیت ندادی که او کثیف است، چیزی که پرسنل بیمارستان در مورد او می گفتند. خسته نباشی همکار”.

    عکس لحظه شیر دادن این افسر پلیس زن به کودک مذکور بیش از ۶۸٫۰۰۰ لایک، ۹۴٫۰۰۰ بازنشر و بیش از ۳۰۰ کامنت در تایید و تمجید از آیالا دریافت کرد. به گفته رسانه های محلی، این کودک برادر کوچکتر در میان ۶ خواهر و برادر است که مادر تنهای آن ها در شرایط بسیار بد جسمی و مالی به سر می برد. یگان آتش نشانی شهر که آیالا در اوقات بیکاری خود در آن فعالیت می کند نیز به این حرکت مادرانه و تحسین برانگیز آیالا واکنش نشان داده و عکس مذکور را در صفحه رسمی خود قرار داده و چنین نوشت:

    حرکت انسان دوستانه پلیس زن

    ” ما می خواهیم به داوطلب جوان آتش نشان سلسته آیالا که روز گذشته در حالی که به عنوان افسر پلیس در بیمارستان در حال انجام وظیفه بود و به یک کودک در حال گریه کردن شیر داد تبریک بگوییم. رفتارهایی اینچنینی ما را غرق در غرور کرده و ما را متعهد می سازد که تلاش ها، کار و همبستگی مان را با جامعه خود دو چندان کنیم”.

    یکی از دوستان آیالا با نام آنتونلا رومانو نیز در کامنتی در این باره چنین گفته است:” چیزی غیر از این را از تو انتظار نداشتم! تو نه تنها یک زن فوق العاده بلکه یک مادر بی نظیر هستی. همه کسانی که تو را می شناسند می دانند که همه کارهای تو غرور آفرین هستند”.

    روزیاتو

 

برچسب ها: حرکت,شجاعانه,و,انسان,دوستانه,پلیس,زن,
[ سه شنبه 30 مرداد 1397 ] [ 9:46 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

  • مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

    دید کلی :

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

    توضیحات کامل :

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت

    مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری 5

    دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مدیریت ارتباط با مشتری بصورت جامع و کامل برگرفته شده از پایان نامه کارشناسی ارشد با منابع بروز و جدید

    مقدمه مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتری :

    اهداف مدیریت ارتباط با مشتري
    شناخت اهداف مدیریت ارتباط با مشتري می تواند سازمان ها را در حرکت به سمت  CRMو شناسایی عوامل موثر بر توفیق آن یاري رساند. همانطور که ذکر گردید افراد با توجه به دیدگاه های متفاوتی که از  CRM دارند به تعاریف متفاوتی از آن پرداخته اند، این موضوع در برشمردن اهداف CRM نیز ملاحظه می¬شود و اهداف متفاوتی با توجه به دیدگاه هاي متفاوت وجود دارد. در جدول(2-6) اهداف مدیریت ارتباط با مشتري از نقطه نظرهاي گوناگون مورد بررسی قرار گرفته است. به دست آوردن یک مزیت رقابتی در مدیریت مشتري و در نهایت افزایش CRM طور کلی، هدف از سطح سودآوري می باشد (گارتنر گروپ ،2005،2006).

    جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتري از نقطه نظرات مختلف

    اهداف CRM از نظر بارنت    
    1-    صرفه جویی در هزینه هاي جمع آوري اطلاعات مشتریان
    2-    افزایش درآمد در نتیجه شناخت مشتریان
    3-    اثرات استراتژیک (بارنت ،2001)


    اهداف CRM از نظر نول    
    1-    شناسایی ارزشهاي خاص هر گروه از مشتریان
    2-    درك اهمیت نسبی آن نیازها براي هر گروه مشتري
    3-    تعیین این که آیا ارائه چنین ارزشهاي متناسب هر مشتري به شیوه اي که آنها می خواهند می باشد؟
    4-    اندازه گیري نتایج و اثبات بازده سرمایه گذاري (نول ،2000)

    اهداف CRM از نظر سوئیفت    
    1-    بهبود فرایند ارتباط با مشتریان واقعی
    2-    ارائه محصولات صحیح به هر مشتري
    3-    ارائه محصولات صحیح از طریق کانال هاي صحیح به هر مشتري
    4-    ارائه محصولات صحیح در زمان صحیح به هر مشتري (سوئیفت ،2001)


    اهداف CRM از نظر گابریل و راجرز    
    1-    سفارشی سازي
    2-    اختصاصی شده براي هر مشتري ) ایجاد ارتباطات شخصی شده)
    3-    ارائه خدمات پشتیبانی بعد از فروش (گابریت و راجرز ،1999)

    اهداف CRM از نظر کولاکوتا و رابینسون     
    1-    افزایش سود آوري از طریق شناسایی ، جذب و حفظ بهترین مشتریان
    2-    استفاده از اطلاعات مشتریان براي ارائه خدمات بهتري به نیازهاي آنها
    3-    معرفی فرایند ها و روشهاي سازگار مکرر (فینبرگ ،2003).


    پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری

    واقعیت امر نشان می دهد که بسیاری از سازمان ها اطلاع درستی از CRM ندارند و نمی دانند که چگونه باید از آن بهره برد و چه کسی از این تمرکز جدید بر مشتری منتفع می گردد. این سازمانها اینگونه می¬پندارند که CRM را می توان از طریق سرمایه گذاری در فن آوری جدید بدست آورد و هر چه سخت افزار و نرم افزار گرانتر باشد رضایت مشتری بیشتر شده رشد درآمد بالاتری حاصل می گردد. ولی باید در نظر داشت که CRM به تنهایی یک مفهوم یا یک پروژه نیست بلکه یک راهبرد تجاری است که هدف آن فهم، پیش بینی، مدیریت و شخصی سازی نیازهای مشتریان فعلی و بالقوه است.  CRM مستلزم تمرکز  بر مشتری و توانایی برای آموختن از هر نقطه تعامل با وی است.برای اجرای موفق این سیستم می بایست از پیش نیازها و مراحل استقرار آن آگاه شد، شرایط استقرار موفق نرم افزار CRM در یک سازمان به صورت زیر است:

    دو علامت مهم می توانند نشان دهد که آیا کسب و کار خاص نیاز به CRM دارد یا نه. یکی از این علایم، وجود راه های متنوعی است که مشتریان می توانند با سازمان تماس بگیرند. مثلاً امکان دارد از چهار راه مختلف مانند: ارسال نامه، ارسال ایمیل، ارسال فکس و تماس با سازمان ارتباط برقرار کنند. هنگامی که مشتریان از راه های گوناگون با یک مجموعه ارتباط برقرار می کنند،CRM  پیشنهاد می کند که جمع آوری اطلاعات یک دست و دقیق درباره همه این مخاطبان و ذخیره سازی آن در یک بانک اطلاعاتی و مجهز به راهکارهای CRM باعث افزایش بهره وری می شود.علامت دیگری که می تواند نشان دهد یک کسب و کار معین به استفاده از نرم افزارهای CRM نیاز دارد، تنوع محصولات یا خدماتی است که یک شرکت به مشتریانش عرضه می کند. وجود تنوع عملا به این معناست که با مطالعه دقیق روی رفتار و خواسته های مشتریان می توان کشف کرد که سرمایه گذاری روی کدام محصولات و خدمات سودآورتر است و رضایت مشتریان و میزان پراکندگی جغرافیایی آن هاست. هرچه تعداد و پراکندگی مشتریان بیشتر باشد، ضرورت به کارگیری راهکارهای "مدیریت ارتباط با مشتریان" افزایش می یابد.


     


    فهرست مطالب

    مبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتری 

    فصل دوم:مبانی نظری پژوهش 4
    2-1- مقدمه 5
    2-2- مدیریت ارتباط با مشتری 6
    2-3-1- تعاریف مدیریت ارتباط با مشتری 7
    جدول(2-5)- تعاریف مختلف مدیریت ارتباط با مشتری (صلواتی و همکاران،1390) 10
    2-3-2- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری 13
    2-3-3- ضرورت و اهمیت مدیریت ارتباط با مشتری 14
    2-3-4- فرآیند مدیریت ارتباط با مشتری 17
    2-3-4-1- شناسایی مشتریان سازمان 17
    2-3-5- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری 19
    جدول (2-6)- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری از نقطه نظرات مختلف 20
    2-3-6- اصول مدیریت ارتباط با مشتری 21
    2-3-7- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 22
    جدول 2-7: مزایای مدیریت ارتباط با مشتری 24
    2-3-9- انواع فن آوری های مدیریت ارتباط با مشتری 26
    2-3-9-1- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش عملیاتی 27
    2-3-9-3- مدیریت ارتباط با مشتری در بخش تعاملی 29
    2-3-11- دلایل موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری 31
    2-3-11-2- بلوغ نرم افزاری سازمان 31
    2-3-12- موانع مدیریت ارتباط با مشتری 32
    2-3-14- برخی از فاکتورهای ریسک پروژه مدیریت ارتباط با مشتری 35
    2-3-15- پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 36
    2-3-15-1- پیش نیازهای تکنیکی 39
    شکل (2-10) : مراحل پیاده سازی CRM از دیدگاه گارتنر 41
    2-3-17- مراحل ارائه خدمت در مدیریت ارتباط با مشتری 42
    شکل (2-11)- فرآیند پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتری 43
    2-3-18- نقاط ضعف و قوت مدیریت ارتباط با مشتری در بانکهای ایرانی 43
    2-3-19- مدل های CRM 44
    جدول(2-8 )- مدل های CRM 46
    2-4-1- مدیریت منابع انسانی 47
    2-4-2- مدیریت ارشد (رهبری) 51
    2-4-3- ساختار سازمانی 52
    2-4-3-1- ساختار نظری 53
    الف - ساختار مكانیكی 53
    ب - ساختار ارگانیكی 53
    2-4-3-2- ساختار عملی 54
    ساختار عملی را می توان بر اساس بخش های پنج گانه و یا گروه بندی فعالیت های سازمان تقسیم كرد. 54
    ب - ساختار عملی بر اساس گروه بندی فعالیت های سازمان 55
    جدول 2-9 : انواع ساختار سازمانی (مینتزبرگ،1374) 58
    2-5- چهارچوب نظری 60
    شکل (2 – 14) - مدل تحلیلی موفقیت ارتباط با مشتری (گریدومورنو، پادیلاملندز،2011) 64
    2-6- پیشینه تحقیق 64
    2-6-1- پژوهش های خارجی 65
    جدول (2-10)- مطالعات انجام شده بر فاکتورهای موفقیت و ریسک مدیریت ارتباط با مشتری وعملکرد آن 67
    2-6-2- پژوهش های داخلی 68
    فهرست منابع 74
    منابع لاتین : 76

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

[ شنبه 27 مرداد 1397 ] [ 18:46 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

احضار اشکان دژاگه بخاطر عکس همسرش

احضار اشکان دژاگه بخاطر عکس همسرش

  • احضار اشکان دژاگه بخاطر عکس همسرش

    به گزارش ایران ناز عکسهای اشکان دژاگه با همسرش برای وی دردسر ساز شد . اشکان دژاگه بخاطر خالکوبیهایش و همچنین عکسهایی که با همسرش که بزرگ شده باکو است منتشر ساخته است احضار شد ! گفته می شود دلیل احضار اشکان دژاگه به کمیته اخلاق, عکس های وی با همسرش می باشد دلیل حضور دژاگه در کمیته اخلاق مشخص شد

    کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اشکان دژاگه کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران که به تازگی عضو تراکتورسازی شده را احضار کرده است. در این خصوص مسئولان تراکتورسازی نامه ای دریافت کردند که در آن قید شده دژاگه باید در کمیته اخلاق حضور یابد و درباره خالکوبی و برخی مسائل دیگر توضیحاتی را ارائه دهد.

    احضار اشکان دژاگه بخاطر عکس همسرش

    به همین خاطر بازیکن باتجربه تراکتورسازی صبح راهی تهران شد تا به فدراسیون فوتبال برود و توضیحاتش را ارائه کند.

    اگرچه دلیل اصلی احضار دژاگه به کمیته اخلاق تتوهایی است که او روی بدنش دارد و در مسابقه با استقلال نیز آنها را عیان کرد اما شایعاتی وجود دارد که یک موضوع دیگر هم با دژاگه مطرح خواهد شد.

    گفته می شود در نامه ای که کمیته اخلاق به تراکتورسازی ارسال کرده علاوه بر خالکوبی به مسائل دیگر اشاره شده و از این رو امروز مدیرروابط باشگاه تراکتور نیز اعلام کرده ماجرای دژاگه و کمیته اخلاق ربطی به خالکوبی ندارد.

    در این خصوص گفته می شود انتشار عکس های همسر اشکان دژاگه در فضای مجازی مساله ای است که او از کمیته اخلاق بابتش تذکر می گیرد.

    دژاگه چندی قبل در مصاحبه ای اعلام کرد همسرش در باکو بزرگ شده و ترکی بلد است. بازتاب این مصاحبه باعث شد تا عکس های همسر دژاگه در فضای مجازی منتشر شود و حالا شنیده می شود علاوه بر خالکوبی او بابت انتشار این عکس ها نیز از کمیته اخلاق تذکر می گیرد.در این خصوص مسئولان کمیته اخلاق هیچ اظهارنظری انجام ندادند و برای روشن شدن موضوع باید منتظر حضور دژاگه در این کمیته و شنیدن حرف های این بازیکن باتجربه باشیم.

    احضار اشکان دژاگه بخاطر عکس همسرش

 

برچسب ها: احضار,اشکان,دژاگه,بخاطر,عکس,همسرش,
[ شنبه 27 مرداد 1397 ] [ 11:45 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و مدیریت مزرعه

پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و مدیریت مزرعه

  • پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و مدیریت مزرعه

    دید کلی :

    پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و مدیریت مزرعه در 12 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

    توضیحات کامل :

    پاورپوینت مدیریت منابع انسانی و مدیریت مزرعه در 12 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت ppt

    فهرست مطالب

    مديريت منابع انساني و مديريت در مزرعه
    اقدامات عملي
    جايگاه كمرنگ
    حرفه اي شدن؛ بستر جهاني شدن
    الگوي تمام عيار
    نقشهاي جديد
    تقسيم وظايف
    انجمن مديريت منابع انساني 
    جانشين پروري
    جمع بندي

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: پاورپوینت,مدیریت,منابع,انسانی,و,مدیریت,مزرعه,
[ چهارشنبه 24 مرداد 1397 ] [ 9:15 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

مدل مانتوهای دوتیکه دخترانه | عکس مانتوهای دو روی بلند

مدل مانتوهای دوتیکه دخترانه | عکس مانتوهای دو روی بلند

  • مدل مانتوهای دوتیکه دخترانه | عکس مانتوهای دو روی بلند

    عزیزانی که مایل به خریدن هر کدام از مدل های ارائه
    شده دارند میتوانند از طریق فرم زیر با ما در تماس
    باشید:


    مدل مانتوهای دوتیکه دخترانه

    مدل مانتوهای دوتیکه دخترانه

    مدل مانتوهای دوتیکه دخترانه


    ژورنال مانتوهای دوتیکه

    ژورنال مانتوهای دوتیکه

    ژورنال مانتوهای دوتیکه


    ژورنال مانتوهای دخترانه

    ژورنال مانتوهای دخترانه

    ژورنال مانتوهای دخترانه


    عکس مانتوهای بلند دخترانه

    عکس مانتوهای بلند دخترانه

    عکس مانتوهای بلند دخترانه

    کد: M0159

    جنس: کرپ جودون

    سایزبندی: ۳۶ تا ۴۸

    قیمت: ۱۳۱ هزار تومان

    ارسال رایگان


    مانتوی حریر بلند

    مانتوی حریر بلند

    مانتوی حریر بلند


    مانتوی حریر بلند زنانه

    مانتوی حریر بلند زنانه

    مانتوی حریر بلند زنانه

    کد: M0160

    جنس: لنین کنفی

    سایزبندی: ۳۸ تا ۵۰

    قیمت: ۱۷۱ هزار تومان

    ارسال رایگان


    عکس مانتوهای دو روی بلند

    عکس مانتوهای دو روی بلند

    عکس مانتوهای دو روی بلند


    مانتوی دو روزی بلند

    مانتوی دو روزی بلند

    مانتوی دو روزی بلند


    مدل مانتوی بلند دو رو

    مدل مانتوی بلند دو رو

    مدل مانتوی بلند دو رو


    مدل مانتوی بلند دو رو

    مدل مانتوی بلند دو رو

    مدل مانتوی بلند دو رو


    عکس مانتوی زنانه تابستانی

    عکس مانتوی زنانه تابستانی

    عکس مانتوی زنانه تابستانی


    عکس مانتوهای بلند زنانه

    عکس مانتوهای بلند زنانه

    عکس مانتوهای بلند زنانه

    کد: M0161

    جنس: کرپ حریر

    سایزبندی: ۳۸ تا ۴۸

    قیمت: ۱۵۹ هزار تومان

    ارسال رایگان

    عزیزانی که مایل به خریدن هر کدام از مدل های ارائه
    شده دارند میتوانند از طریق فرم زیر با ما در تماس
    باشید:

    همچنین در سبزپندار بخوانید:

    مانتوی تابستانه بلند | عکس
    مانتوهای بلند ۹۷ | مد مانتو تابستانه

    مدل مانتوهای تابستانه جدید |
    مانتو تابستانه ۹۷ | عکس مانتو اداری تابستانه

    https://www.sabzpendar.com/modele-mantohaye-dotike-dokhtaraneh/

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

برچسب ها: مدل,مانتوهای,دوتیکه,دخترانه,|,عکس,مانتوهای,دو,روی,بلند,
[ سه شنبه 23 مرداد 1397 ] [ 20:10 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

جزییات انتقال رکوردشکن جهانبخش به برایتون

جزییات انتقال رکوردشکن جهانبخش به برایتون

  • جزییات انتقال رکوردشکن جهانبخش به برایتون

    انتقال رکوردشکن جهانبخش : علیرضا جهانبخش انتقال رکوردشکن ۲۵ میلیون یورویی خود به برایتون هاو آلبیون نهایی کرد. علیرضا جهانبخش قراردادی ۵ ساله را با این تیم انگلیسی که فصل قبل در جایگاه پانزدهم لیگ جزیره قرار گرفت، امضا کرد.

    او گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران، گران‌ترین فروش آلکمار و گران‌ترین خرید برایتون است.

    اما باشگاه ان ای سی هم از فروش علیرضا جهانبخش سود خواهد کرد. طبق مفاد موجود در قرارداد جهانبخش، از این انتقال، ۱ میلیون یورو نصیب باشگاه ان ای سی می شود. تیمی که علیرضا پیش از انتقال به آلکمار در سال ۲۰۱۵، دو سال در این تیم توپ زد.

    با رقم خوردن این انتقال، رکورد نقل و انتقالات در باشگاه آلکمار شکسته شد. دو فصل قبل بود که تاتنهام برای خرید وینسنت یانسن، نزدیک به ۲۲ میلیون یورو به آلکمار پرداخت.

    در عین حال گزارش شده که اولین بار برایتون سه فصل قبل به جذب جهانبخش علاقه نشان داده ولی این بازیکن ملی پوش در آن زمان نمی خواسته راهی تیمی شود که در چمپیونشیپ حضور دارد ولی حالا با حضور برایتون در لیگ برتر، انتقال جهانبخش به این تیم انگلیسی نهایی شد.منبع:سایت نود، مجله تایم .

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

سايت مجله تايم در عرصه هاي زير فعاليت مي کند و داراي پست هايي ديدني در اين عناوين است : بيوگرافي ، بيوگرافي هنرمندان ، بيوگرافي بازيگران ، بيوگرافي ورزشکاران ، بيوگرافي فوتباليست ها ، هنرمندان ، ورزش ، تيزر فيلم ، انيميشن ، کليپ ، سينما ، موسيقي ، آنونس ، آشپزي ، دانلود ، سلامت ، بازي ، بازي هاي رايانه اي ، خواننده ها ، اس ام اس ، گالري عکس ، گل و گياه ، آموزش ، تکنولوژي ، خودرو ، ماشين ، مشخصات خودرو ، بيوگرافي هنرمندان ، مجله اينترنتي تايم و...

برچسب ها: جزییات,انتقال,رکوردشکن,جهانبخش,به,برایتون,بیوگرافی ، مجله ، مجله اینترنتی ، مجله تایم ، بیوگرافی بازیگران ، مجله سلامت ، مجله ورزشی ، مجله تایم ، تایم ، تیزر فیلم ، بازی ، سینما ، مشخصات خودرو,
[ شنبه 20 مرداد 1397 ] [ 20:44 ] [ کاووسی فر ]
[ ]

کسب درآمد فوق العاده در خانه

حتما شما هم توی اینترنت مدام به دنبال راهی واقعی و پرسود برای کسب و کار در فضای مجازی می گردید؟!؟! توی این مقاله آخرین و بهترین راه درآمدی رو بهتون معرفی کنیم ، پیشنهاد می کنم این مقاله را از دست ندهید.
من هم مثل شما خیلی خیلی به دنبال یک راه پرسود می گشتم و قصد داشتم به یک درآمد خیلی خوبی برسم تا اینکه با سایتی به نام کار می کنیم آشنا شدم! این سایت بهترین و شگفت انگیز ترین سایتی بود که تابحال دیده ام این را به عنوان یک دوست به شما پیشنهاد می کنم که حتما دست کم یک سری به این سایت بزنید.
سایت کار می کنیم یک سایت فوق العاده بر پایه فریلنسری هست که به شما این امکان رو میده تا با هر توانایی که دارید و البته میتوانید از طریق اینترنت به مشتریان خود ارائه دهید کسب درآمد کنید. جالب است بدانید شما میتوانید تنها با روزی 2 ساعت کار در منزل به درآمد ثابت 400 هزار تومان در ماه برسید!!! جالب تر از همه این است که این سایت هیچ محدودیت سنی ندارد و محیط بسیار خوبی برای نوجوانان است.
آمریکا با این همه غرور و ادعا حدود 50% از مردمش فریلنسر هستند درنتیجه ما نیز باید به این موضوع اهمیت بیشتری بدهیم.
من که خودم تا حالا 1.200.000 تومان از طریق همین سایت درآمد کسب کرده ام و پیشنهاد می کنم شما هم دست به کار شوید.
سایت کار می کنیم

 

 

برچسب ها: کسب,درآمد,فوق,العاده,در,خانه,کار می کنیم ,کارمی کنیم ,کار میکنیم ,فریلنسر ,کسب درآمد ,کار در منزل,
[ پنجشنبه 18 مرداد 1397 ] [ 11:15 ] [ کاووسی فر ]
[ ]